• DHL Default shipping method : maximum 3 termék/ csomag – 1,5, 2 hét rendeléstől a kézbesítésig.
  • DHL Express mail : maximum 3 termék/csomag – 5-7 nap rendeléstől a kézbesítésig

  • DHL Default shipping method : 15,95 usd, maximum 3 termék/ csomag
  • DHL Express mail : 22 usd, maximum 3 termék/csomag

Igen, minden esetben szükséges Customer (vásárlói) vagy Distributor (viszonteladó) profil alatt saját fiók létrehozása, amelyhez felhasználónév és jelszó is tartozik és a későbbiekben is használható rendelésekhez és a disztribútori webiroda kezeléséhez.

Utánvétes fizetésre nincsen lehetőség, minden esetben bankkártyás, vagy a webirodában található e-wallet jutalékszámla általi fizetés lehetséges a rendeléseknél.

Minimális rendelési érték nincsen, 1 db termék rendelése is szállításra kerül.

  • A termék ára / USD
  • TAX- adó
  • Szállítási költség
  • USA raktárból történő rendelés esetén (disztribútoroknál) utólag VÁM fizetés

Magyarországra nem EU-s országból történő rendelések után VÁM fizetést szab ki a Magyar Állam

Igen, minden rendelés után kap visszaigazolást emailben, illetve a rendelés számlája letölthető a vásárlói, vagy a disztribútori irodából.

A visszaigazolás és a számla tartalmazza a rendelési számot és a rendelés időpontját.

Szállítási cím változtatására nincsen lehetőség utólag a rendszerben, ügyeljen az adatok pontos kitöltésére. Amennyiben hiba, vagy probléma merülne fel a rendeléssel, vegye fel a kapcsolatot a támogatással a webirodáján keresztül.

Nem, minden esetben a rendelést leadó kézbesítési címét kérjük megadni.

Rendelés leadása után nincsen lehetőség a rendelés törlésére, ez esetben, vagy visszatérítéssel (refund) kapcsolatban keresse fel a Bepic támogatást (support) a webirodáján keresztül.

Jelezze a Bepic támogatás (support) felé a webirodáján keresztül. Érdemes lefotózni a csomagot a termékkel és csatolni a bejelentő levélhez.

Panasz és termék visszaküldés esetén keresse fel a Bepic támogatást (support)

A Bepic minden termékére és szabadalmára minőségi garanciát vállal. Reklamáció esetén keresse fel a Bepic támogatást (support) webirodáján keresztül

A rendszer minden rendelt termék számlázásakor számol TAX költséget. Céges regisztráció esetén meg kell adni a nemzetközi adószámot a számlázás menüpontnál.

Webirodán keresztül tudja felvenni a kapcsolataot a BEPIC SUPPORT -tal (támogatás). Angol illetve anyanyelven is lehet jelezni a problémát.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy az első rendelés leadásánál a választható CUSTOMER vagy DISTRIBUTOR opciónál a DISTRIBUTOR gombra kattintson, ez esetben a disztribútori felület jelenik meg a rendelés leadásához, az első rendeléshez a rendszer automatikusan 20 USD egyszeri disztribútori csatlakozási díjat számol fel, amely kifizetése után a saját Bepic webshop élesedik és a disztribútori státusz életbe lép.

Gyakran Ismételt Kérdések